July 19, 2016

Lollipop closes the doors



Hey my fabulous ladies
 
 (english/deutsch)

it´s is realy a very very bad sad message for you o(╥ ╥)o
After a long think I have come to the indecisive!

Lollipop closes the doors o(╥ ╥)o
yes, i will give up ... after 4 years ... omg ... at July 31

- July 29, 2012 .... i start with FRESHapes ... I started to sale my shapes
- September 22, 2012 ... i started to sale my fist clothes and chance the name from FRESHapes to FRESH
- August 19, 2015 ... i chance the name FRESH to Lollipop
- and know i must close my business

4 long years with hard works to publicize my business. since last winter it would get worse ... the sales went abruptly back. I try everything .... but it would not be better. it got worse and worse.
I lost the fun to create new things, simply because nothing was bought.
know the last 3 weeks .... i make not 1L$.
I dont have longer the money to buy new things to create and to buy my tier.

that is the reason why I close.
maybe later ... much later I will still be on MP
just not now.....I dont have the power at this moment. ...it hurts me so much.

I want start next day ( i say hmm firday 22th ) a clearance sale .. a bye bye sale
all my item i want sale for 25-50 L$

i say bye bye with tears

our blue

************************************************************

hallo meine bezauberten ladys

das hier wird eine sehr sehr traurige nachricht für euch.
nach langen überlegen bin ich jetzt doch zum entschluss gekommen
die türen von lollipop zu schliessen :(

ja ich gebe es auf .... nach 4 langen jahren .... omg ... am 31 juli

- 29 juli 2012 fing ich mit FRESHapes an ... an mit den verkauf meiner ersten shapes
- 22 september 2012 ... verkaufte ich mein erste kleidungstück und wechselte den namen von FRESHhapes zu FRESH
- 19 August 2015 ... wechselte ich meinen namen von FRESH zu Lollipop
- und jetzt schliess ich mein geschäft

4 lange jahre harter arbeit um meinen laden im umlauf zu bringen. dich seit letzten winter wurde es schlimm... meine verkäufe ginen schlagartig zurück. ich versuchte alles ... es wurde nicht besser sondern nur noch schlimmer und schlimmer.
I verlor dadurch auch meinen spass dran neue sachen zu erstellen, weil sich eh nichts verkauft hatte.
in den letzten 3 wochen hatte ich nicht mal 1L$ einahmen.
ich habe leider nicht mehr das geld zu um neue sachen zu kaufen oder um meine shop miete zu zahlen.

das ist der grund wieso ich schliesse
Vielleicht zu einen später zeitpunkt werde ich meine items auf MP verkaufen.
aber jetzt nicht ... dazu hab ich keine kraft ... da es mir eshr weh tut

Ich möchte einen " say bye bye " räumungsverkauf starten ... am freitag den 22 .... werde ich alle meine items für 25-50L$ verkaufen

ich sag nun mit tränen
ciao ciao
euer blue


No comments:

Post a Comment